Inteligentna platforma ERP

Jeśli zależy Ci, aby szybko uzyskać indywidualną wycenę systemu Comarch ERP Altum, wypełnij poniższy formularz i zaznacz interesujące Cię funkcjonalności. Wycenę otrzymasz w ciągu kilku chwil.

Podpowiemy najkorzystniejszą cenowo i funkcjonalnie konfigurację, uwzględnimy niezbędne dodatki i aktualne promocje.

Wybierz Comarch ERP Altum i zwiększ wydajność w Twoim przedsiębiorstwie!

Comarch ERP Altum

Rozwiązanie dla każdej firmy handlowej.

Program obejmuje WSZYSTKIE standardowe obszary działalności przedsiębiorstwa takie jak: HANDEL i DYSTRYBUCJA, LOGISTYKA i MAGAZYN, CRM, FINANSE i KSIĘGOWOŚĆ, PŁACE i HR oraz BUSINESS INTELLIGENCE. Uzupełniony o rozwiązania branżowe Comarch, sprawdzi się w każdej firmie.

Rozwiązania dla branży retail

Odpowiada na potrzeby sklepów detalicznych, sieci handlowych i franczyzowych.

Platforma Comarch Retail dla sprzedawców na stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Wykonuje wszystkie operacje związane z obsługą klienta oraz przyjęciem i rozliczaniem towaru. Działa niezależnie od połączenia z Internetem, umożliwia obsługiwanie kilku klientów jednocześnie, obsługuje dowolne formy płatności i dowolne języki.

Rozwiązania magazynowe

Zapewnia pełną obsługę magazynu wysokiego składowania oraz dużych powierzchni magazynowych.

Narzędzie do kompleksowego zarządzania magazynem: zarówno przepływem towarów jak i magazynierami. Aplikacja pozwala na zdefiniowanie struktury magazynowej, przydzielanie dyspozycji pracownikom oraz weryfikację ich realizacji, a także przyjmowanie, wydawanie oraz przesuwanie towarów. Nowoczesna i mobilna, pozwala efektywnie zarządzać magazynami.

Aplikacja mobilna przeznaczona dla magazynierów. Pracownik może realizować dyspozycje przekazane przez kierownika za pomocą WMS Zarządzanie lub samodzielnie przyjmować, wydawać i przesuwać towar w magazynach z poziomu kolektora danych. Prosta i intuicyjna.

e-Commerce

Nowoczesne oprogramowanie usprawniające i automatyzujące sprzedaż przez Internet.

Nowoczesna platforma pozwalająca na sprzedaż przez Internet w modelu B2B. Elastyczna budowa zapewnia łatwość modyfikacji i dostosowania do potrzeb. Wielowalutowość i wielojęzyczność ułatwia ekspansję na zagraniczne rynki. Historia współpracy dostępna dla kontrahenta przyczynia się do budowania pozytywnych relacji biznesowych. Intuicyjna obsługa pozytywnie wpływa na poziom zadowolenia kontrahentów.

Innowacyjny silnik e-Sklepu oraz swoboda w edycji kodu html/css daje praktycznie nieograniczone możliwości konfiguracyjne. Możliwe jest dostosowanie wyglądu sklepu dla różnych użytkowników oraz na różne urządzenia. Potencjalny klient ma dostęp do dedykowanych cenników, rabatów, promocji i innych mechanizmów skłaniających do finalizacji zamówienia. Integracje z portalami aukcyjnymi, firmami kurierskimi, systemami płatności, systemami mailingowymi są dostępne w standardzie. Całość uzupełnia wbudowane narzędzie do generowania raportów i analiz. Dostępny wyłącznie w chmurze.

Zawiera wszystkie funkcje wersji Standard wzbogacone o dodatkowe opcje. W wersji Enterprise mamy możliwość prowadzenia nawet 5 równoległych platform, obsługi wielu walut, tworzenia wielu kont administracyjnych, obsługi dowolnej ilości języków. Wszystko to zintegrowane z jedną bazą systemu ERP. Dostępny wyłącznie w chmurze.

Najlepszy sposób, by zaprezentować ofertę produktową klientom biznesowym. Działa przez przeglądarkę internetową na zasadzie sklepu internetowego dostępnego po zalogowaniu. Wszystkie dane pochodzą wprost z systemu ERP. Wprowadzone zmiany są widoczne natychmiast w momencie opublikowania. Umożliwia personalizowanie oferty produktowej i promocji dostosowując je do poziomu współpracy. Wyposażony w cztery wersje językowe i różne waluty. Pozwala na dodawanie zdjęć wysokiej jakości. Dostępny wyłącznie w chmurze Comarch.

Przepływ danych i informacji

Rozwiązania obiegu dokumentów i mobilnych kadr dostosowane do potrzeb i wymagań firm każdej wielkości i branży.

Aplikacja polepsza efektywność działania i obieg informacji w firmie dzięki jasnemu zdefiniowaniu procesów, procedur i ścieżek postępowania dla dokumentów i zadań. Przydatna dla elektronicznego obiegu dokumentów takich jak faktury, umowy, wnioski, zlecenia, zapotrzebowania na dokumentację, etc. Logowanie możliwe również przez smartfon. W wersji podstawowej umożliwia jednoczesną pracę dwóch użytkowników.

Rozszerzenie aplikacji Obieg dokumentów Comarch DMS o kolejne stanowisko.

Aplikacja służąca do pełnej obsługi sprawozdań finansowych dla klientów pracujących na programach ERP. Przy pomocy Comarch e-Sprawozdania przygotujesz i prześlesz roczne sprawozdanie finansowe, które będzie zgodne z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Finansów

Zarządzanie sprzedażą w terenie

Aplikacje wspomagające codzienną pracę przedstawicieli handlowych i ich przełożonych.

Mobilna aplikacja dla kierowników sprzedaży pozwalająca na planowanie i zatwierdzanie wizyt handlowych i innych działań pracowników. Aplikacja daje również możliwość szybkiego komunikowania się z pracownikami oraz podgląd ich bieżących działań.

Aplikacja dla przedstawicieli handlowych, serwisantów, osób, których praca polega na kontakcie z klientem w terenie. Umożliwia planowanie i realizację wizyt handlowych i serwisowych, wprowadzanie zamówień, wystawianie dokumentów handlowych, rejestrację reklamacji, przeprowadzanie ankiet, etc. Dostarcza szczegółowych informacji o kliencie niezbędnych w pracy przedstawiciela handlowego.

Aplikacja dla osób, których praca polega na negocjowaniu warunków handlowych z dostawcami oraz rejestrowaniu zamówień do dostawców. Dostarcza pełnej informacji o dostawcach oraz historii współpracy, co ułatwia negocjacje i pomaga w podejmowaniu najlepszych decyzji.

VPS

Serwer wirtualny VPS można wykorzystać do umieszczenia na nim programów Comarch, Płatnika, programów pocztowych i innych aplikacji. Obsługuje również podpis elektroniczny oraz drukarki.

Idealny na start. Parametry: procesor 4 vCPU, pamięć RAM 8 GB, przestrzeń dyskowa 200 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s, ochrona antywirusowa ESET.

Świetny, gdy potrzebujesz bardziej rozbudowanej usługi. Parametry: procesor 6 vCPU, pamięć RAM 16 GB, przestrzeń dyskowa 300 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s, ochrona antywirusowa ESET.

Rozwiązanie dedykowane średnim firmom,którym zależy na wydajności i szybkości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Parametry: procesor 8 vCPU, pamięć RAM 32 GB, przestrzeń dyskowa 300 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s, ochrona antywirusowa ESET.

Maksymalna wydajność i szybkość przy dużej ilości użytkowników. Rozwiązanie dedykowane średnim i dużym firmom. Dla wymagających klientów. Parametry: procesor 12 vCPU, pamięć RAM 48 GB, przestrzeń dyskowa 500 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s, ochrona antywirusowa ESET.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Altum ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa