Inteligentna platforma ERP

MAKSIMUM PORZĄDKU PRZY MAKSYMALNEJ SWOBODZIE
WDROŻENIE W FUNDACJI BĘC ZMIANA

O fundacji

Fundacja Bęc Zmiana prowadzi swoją aktywność na różnych polach: architektury, sztuk wizualnych, projektowania, kultury miejskiej. Podstawowym celem jest wspieranie rozwoju kultury współczesnej.

Fundacja jest więc organizatorem wystaw, dyskusji, konferencji, konkursów dla artystów, architektów i projektantów. Wspiera badania naukowe dotyczące współczesnej kultury i współczesności. Udziela się również w badaniach dotyczących rozpoznawania potencjału przestrzeni publicznej.

Cele statutowe fundacja realizuje również wydając czasopisma: bezpłatny „Notes na 6 tygodni” - bogato ilustrowany magazyn prezentujący najciekawsze wydarzenia z obszaru kultury współczesnej oraz kwartalnik humanistyczny „Format P”.

Działalność fundacji uzupełnia ponadto wydawanie książek poświęconych architekturze i jej społecznemu oddziaływaniu, sztuce najnowszej, projektowaniu graficznemu, badaniom wizualnym i ekonomii kultury.

Tak szeroka aktywność na polu szeroko pojętej kultury nie byłaby możliwa bez środków finansowych, które pochodzą m.in. z prowadzonej przez fundację działalności gospodarczej. Fundacja prowadzi kilka księgarń oraz zajmuje się dystrybucją książek.

"Cała rzecz polega na odnalezieniu równowagi: maksimum porządku przy maksymalnej swobodzie.”  - Karl Gerstner, Programme entwerfen, 1964

Wdrożenie

Przy tak szerokim zakresie działalności wdrożenie zaawansowanego systemu ERP było tylko kwestią czasu. Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności i jej złożoność fundacja zdecydowała się na program COMARCH ERP ALTUM.

Priorytetem wdrożenia było uporządkowanie procesów wewnętrznych sprzedażowych oraz magazynowych oraz powiązanie ich z księgowością, aby w efekcie uzyskać kontrolę nad przepływem towarów oraz generować zaawansowane raporty.

W codziennej pracy program Comarch ERP Altum wspiera procesy związane z magazynem, sprzedażą, księgowością oraz kadrami. W księgarniach wdrożony został i doskonale się sprawdza Comarch Retail POS.

Aby zoptymalizować korzystanie z infrastruktury serwerowej i ograniczyć koszty fundacja zdecydowała się umieścić całość instalacji na wirtualnym serwerze VPS dostarczanym przez firmę Lagarta, która specjalizuje się w tego typu rozwiązaniach dla produktów Comarch. Wdrożenie również przeprowadziła firma Lagarta, która wspiera fundację w codziennej pracy na systemie.

Jeśli chciałbyś przekonać się, czy Comarch ERP Altum sprawdzi się również w Twojej firmie,

wypełnij formularz lub zadzwoń.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Altum ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa